Dokumentace kodu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červen 19 10:15:33 CEST 2015

To je ukazkovy pripad hrubeho nepochopenia principov agilneho
programovania, ale vobec ma to neprekvapuje - mnozstvo ludi sa ohana dobre
znejucimi nazvami bez toho, aby ich chapali ci boli ochotni ist do hlbky
pripadne az tvorit.

Vsetky tieto metodiky su zaujimave, ale vsetky treba brat s nadhladom a nie
dogmaticky. There is no silver bullet.

Dost podobne je to aj s tou tvorbou dokumentacie.

wek