VOIP

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 18 22:25:33 CEST 2015

Potvrzuji, Odorik má super podporu, sám jsem řešil nějaké věci a rychlé,
věcné a fundované odpovědi prakticky ihned!
Navíc velké možnosti v nastavení a dobré ceny...
IPVOX nebrat, sice se zdá, že už se to nějak "umoudřilo" ale byla doba, kdy
to "víc nešlo než šlo..."

Jako zařízení nějakou bránu? A k ní si připojíte cokoliv ( i nějaký starý
oldphone, nebo telefonní mincovní automat :-)