Dokumentace kodu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červen 18 17:03:10 CEST 2015

>A preto sa projektova dokumentacia robi po ukonceni projektu :)
>
>Zazil som, neveril som, musel som.

Ono mne osobne je nejaka formalna projektova dokumentacia ukradnuta -
potrebujem to tiez len aby som sa ja alebo niekto iny dodatocne v projekte
vyznal.

Za idealne pokladam, ked dokumentacia - a to nielen tohto charakteru, ale
podla moznosti aj uzivatelska, nech to znamena cokolvek - vznika spolu s
ostatnymi "polozkami" projektu. Doxygen by na toto bol ciastocne vhodny za
dodrzania disciplniny (a vyvarovania sa lakavej sladkosti "autogrcania"
"dokumentacie"); ale mne osobne nevyhovuje aj z mnohych inych stranok,
preto som sa isiel do vlastneho riesenia.

wek