pero od ERS50

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Středa Červen 17 16:00:18 CEST 2015

Výchozí stav:
Zapnu napájení, ručka studená.

Na výstupu U1A je Ucc, takže se nadále přes D2 neuplatní.
C3 je vybitý, takže na výstupou U1B je Ucc. Otevře se Q1, Q2 a ručka
topí.
Přes R4 se C3 nabíjí, poté co dosáhne poloviny Ucc se obvod překlopí,
Q1 a Q2 se zavřou a ručka přestane topit.
U1A porovná napětí z termočlánku v ručce a pokud je menší, výstup se
překlopí do nuly, přes D2 vybije C3 a nastane výchozí stav.

Pokud je teplot větší než nastavená, U1A nepřeklopí, nevybije C3 a
netopí se do té doby, než ručka vychladne.

Tomáš