Re: Chyba v křemíku u AT91SAM7S

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Červen 17 13:44:41 CEST 2015

Hm, dakujem za vysvetlenie.

>Chyba spočívá v tom, µe v tom statickém reµimu + DMA, kde se přená±í 8
>nebo 16 bitů, se odněkud vezmou vy±±í bity

Toto znie ako dost debilna chyba, nech sa nikto nehneva; naviac to z tej
erraty vobec nie je jasne ze toto je mechanizmus tej chyby.

Na druhej strane, vo vacsine variant cipu uz toto (ako aj dost velka cast
poloziek z tej inak hrozostrasnej erraty) vyzera byt opravene... alebo to
pracujete na FW k uz existujucemu starsiemu HW?

wek