STM3FF407 a RTC

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Červen 17 11:02:25 CEST 2015

ad 1/Pokud oscilator bezi, tak sondou osciloskopu se z vetsi pravdepodobnosti zastavit nepodari. Nejvetsi problem je pri startu, kde by nemusel nabehnout. BTW pri startu je sodnou i  videt jak oscilator rozbiha a postupne nabira rozkmit, tam jej
sonda muze zatlumit hodne.

ad 2/ STM32 ma stabilizator u hodin vyuzit i pro posledni piny na CPU. Pokud krystal neni nizkokapacitni nebo je nejaky s velkym rozpytylem, tak kombinaci odberu na dalsich pinech, kapacitky krystalu, switche bootloaderu, ten je na poslednich  pinech
cpu, tak obcas nenabehne RTC.
Ne kazdy to vsechno vi, proto jsem o tom psal .. . Spoustu schemat i vyvojovych desek na kapacitu krystalu nehledi a pote to obcas nechodi. Nebo se nehledi na odber z poslednich pinu STM32, kde je oscilator zapojen.

Jirka