pero od ERS50

Středa Červen 17 10:48:40 CEST 2015

Tak, tak. Já jsem si dělal tu elektroniku svoji, používám to na
předehřev a mám nadělané přípravky (Al plocháče s tělísky do ERS50) na
pájení Cu pásoviny na tišťáky. Místo tyristorů dvojice MOSFET ovládaná
přes optočlen, spíná se taky až po změření napětí. Schema jsem sem už
posílal. Tehdy jsem to dělal bez procesoru - no jde to, ale s procesorem
by to chodilo líp. Vždycky po sepnutí /rozepnutí se to měřené napětí cca
během půlvteřiny zhoupne a dost dobře jsem nepřišel na to, proč. Buď se
ten termočlánek přes svůj tepelný odpor vůči okolí s tak krátkou časovou
konstantou ohřeje/vychladne, nebo mi na té destičce "straší". Mám to na
jednostranné desce a můžou tam dělat bordel úbytky - to měřené napětí je
přece jen dost malé.
Anděl