mereni hladiny v nadrzi

Středa Červen 17 02:35:23 CEST 2015

Před časem se tady probíralo měření hladiny. Po úvahách jak něco
takového může fungovat když na stěnu plastové nádrže nalepím dva proužky
fólie, jsem se nakonec rozhodnul pro symetrické řešení (v příloze).
Zatím jsem to zkoušel na stole, vypadá to že to chodí dobře. Na výstup
přijde ručkové 100uA měřidlo.

Anděl