pájecí stanice

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Červen 15 23:57:46 CEST 2015

Já jsem bezkonkurenčně nejlepší zkušenost udělal s hluboce bolševickou
http://www.jpeg.cz/images/2015/06/15/rCV8d.jpg (kdepak je jí konec...).

Pak jsem měl http://www.jpeg.cz/images/2015/06/15/4UCEv.jpg - nebyla
špatná, ale proti té předchozí větší a těžší a neměla tak ergonomické
tvarování.

No a teď mám Čínu http://www.jpeg.cz/images/2015/06/15/cdN4.jpg . S
českými se nedá srovnat ani provedením, ani funkcí, ale používám
převážně tělískovou páječku s regulací a tak se to dá přežít...

Samozřejmě cca od té druhé vždy dlouhoživotnostní očko (ocelová přední
část - např. http://www.jpeg.cz/images/2015/06/15/aweMo.jpg ), bez toho
už ani ránu.

--
Jirka