výběr tabletu nebo navigace

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Červen 15 22:25:03 CEST 2015

Zdravím.

Pří zapnutí GPS navigace mě čekalo nemilé překvapení – prasklý displej. Tak teď zvažuji, jestli koupit novou (současná byla 7“ čínská no-name) nebo jestli zvolit univerzálnější tablet…

Neřešili jste někdo poslední dobou stejný výběr?
Budu rád za tip na konkrétní vyzkoušené modely.

Od tabletu očekávám, že bude univerzálnější. I když dosud jsem se bez něj obešel, takže bych se asi obešel i nadále. Naopak trochu se obávám citlivosti použitého chipsetu u levnějších modelů. V mobilu mám MTK a občas je na hranici použitelnosti.

Výhodu navigace vidím asi jedině v nižší ceně a v tom, že kompatibilní držák do auta je standardním příslušenstvím.

Zdeněk