[OT] vyber notebooku zvladajiciho ext. UHD rozliseni

Pondělí Červen 15 19:53:30 CEST 2015

Jsem z toho trosku jelen, mam nove monitor UHD ale zjistil jsem, ze
zdaleka neni samozrejmosti, ze by G.karty a notebooky zvladaly plne
rozliseni 3840x2160.
Pres HDMI to je asi blbe celkove, mam jeden NTB co je uplny smejd HP ale
ten to dava pri 30Hz (to je asi limit HDMI), ted koupeny o rok novejsi o
neco lepsi HP ale ne, max. 1920x1080...
Asi by to chtelo NTB s (mini)display portem, ale jak zjistim, jestli to
rozliseni zvladne? Mel jsem uz 2 graficke karty s DP ktere mely maximum
2500 a neco na neco...
Nevite jestli Alza umoznuje vratit zbozi kupovane na firmu do 14 dnu? U
CZC jsem celkem narazil a po dlouhem dohadovani to asi pujde, ale jde o
polozku za 1000Kc, ne za 30000+...
Jsem uz z toho nejaky zmateny, zadne specifikace s takhle zasadni
informaci nemuzu najit...

---