Cuprextit z GM

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Červen 15 11:18:04 CEST 2015

Pozor na ně! Do objednávky rádi zapletou naprosto humusové cuprexcarty (stalo se mi, že jsem měl půlku slušných a půlku hnusných, ačkoliv jsem objednával jasně cuprextit). Když to člověk kupuje na prodejně, může si to ohlídat.
Jinak problém je, že desky, co dodávají mají naprosto inkonzistentní kvalitu. Po každé ten materiál vypadá jinak, často má i jinou citlivost. To že je jistě celkem drahý fotorezist naplácaný na desce z obou stran (myslím tím u jednostranných desek) ani nekomentuji.

Prostě víceméně hrůza, ale kde v ČR sehnat za rozumné peníze něco konzistentnějšího? Nebo si materiál někdo necháváte posílat odněkud z Číny? Pokud ano, zkušenosti sem.

Jakub Šerých