článek o Arduino IDE na rootu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Červen 13 19:27:46 CEST 2015

On Sat, 13 Jun 2015, balu na home wrote:

> tiez som nad tym uz rozmyslal. Ako sa da hacknut mikrokontroler niekde na
> domacej sieti, ktory ma len par kB pamate a aka skoda sa tym da napachat
> (rozumej aky z toho bude mat utocnik prospech).
> Pre moju osobnu zvedavost, moze to niekto blizsie vysvetlit?

To zalezi co ta vec dela. Kdyz bude napr zalevat skleniky tak je takovy
hacker muze premenit na bazeny a z uctu za vodu ktery pak prijde vas
klepne pepka.  Forky s tiskarnou ktera mela IP rozhrani volne pristupne
a za noc vytiskla zasobnik papiru plne pokryty tonerem za dost penez
to uz asi kazdy nekde zazil...