[OT:] Shanim zdroj 12V/3-5A

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Červen 13 12:06:43 CEST 2015

No proč ne, večer jsem PA vyndal, rádio zapnul - a objevily se zákmity
napájení a rušení prakticky po celém rozsahu... Doufám, že to odstraním
(příčina je asi celkem jasná - v tom konci jsou hromady blokovacích
kondenzátorů, které zjevně čistily napájení i pro zbytek rádia, a to jak
na "špinavé" vstupní straně napájení, tak i na té stabilizované).
Dokonce jsem v noci zvažoval i zpětnou montáž (ano, je to sice sedm
drátů, ale je to práce pro vraha, kabely krátké a silné, místa není na
rozdávání, všechno odvádí teplo při pájení, moje mikropájka na mezi
možností).

Jinak ten konec je udělaný moc hezky - deska vypadá na keramiku,
cestičky nejspíš stříbřené, blok i s chladičem a větrákem, pěkně vymyšlené.

Takže jestli se mi to nepodaří nějak vyčistit, tak zase PA půjde zpátky
(a přitom by se mi fakt líbilo ho tam nemít, to je docela dost místa v
krabici, kam by se dalo umístit ledacos jiného), v opačném případě bude
PA volný.

Co se týká zdroje - půjčil jsem si z práce nějaké spínané, kupodivu to
(s tím PA) nikam moc neprolejzalo a projel jsem různá KV rádia z půlky
světa (na kus drátu, natažený po obýváku pod plechovou střechou), teď už
je to o poznání horší, zatím je to pořád ještě hraní, uvidím, jak to
dopadne.

Pavel Kutina