Re: článek o Arduino IDE na rootu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Červen 12 14:51:36 CEST 2015

Ano, taky doma říkám (když "obhajuju" různé "drobné" investice), že je to
lepší, než kdybych ty peníze prochlastal :) A často pak sobě v duchu
nadávám, že by bývalo bylo mnohlem lepší, kdybych to byl udělal...

Pavel Kutina

P.S.: Ale pro tchýní je to idální.

----- Original Message -----
From: "Pavel Poucha" <p.poucha na papouch.com>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, June 12, 2015 2:41 PM
Subject: RE: článek o Arduino IDE na rootu

Zdravím,

tady je ta situace trochu odlišná: Někdo udělá něco jednoduše, rychle, možná
ne úplně správně a profesionál nad tím (z jeho hlediska pochopitelně)
ohrnuje nos.

Takových sporů na fórech je plno... třeba fotografování,  cyklistika,
vaření... co si vzpomenete. Tyto spory ale nemají řešení, proto se o tom tak
dobře povídá :-)

Všechno má svoje a je to o citu pro věc. Proč si nehrát s Arduinem? Plno
lidí to baví a je to lepší, než nedělat nic. Na druhou stranu řídit s ním
CERN asi není úplně ono.  Stejně tak: Proč si někdy nedat u stánku párek v
rohlíku? Ale asi to není nejlepší místo, kam pozvat vlastní matku na oslavu
kulatých narozenin...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel