článek o Arduino IDE na rootu

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Červen 12 12:48:08 CEST 2015

No, pokud bys to dělal na Arduinu, tak sis neměl brát dovolenou, ale dovolenou následující ukončením pracovního poměru.
Protože, až by ti na to kolegové po dovolené přišli, tak by ses taky mohl ztratit. I vědci se dokáže udělat temno před
očima při ztrátě půlročního měření, zejména v temném a opuštěném tunelu :-).

Vím jak jsem zuřil, když jsem našel restartovaný počítač* kvůli aktualizacím po víkendovém měření (a to ty výsledky měly
být už dva dny před zadáním požadavku ...) Open space fakt není ten správný typ kanclu pro vývoj.

* Aktualizace byly vypnuté. Ale už jsem nevypl invenci IT oddělení, kterýžto to detekovalo a pomocí skriptu zase
nahazovali. Dotyční měli štěstí, že byli 1200 km daleko :-D

ced