článek o Arduino IDE na rootu

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Červen 12 11:26:03 CEST 2015

Tak pokud si pokládáte takovéto otázky, nejspíš neděláte špatně nic.
Možná si dokonce projdete stažené knihovny, jestli Váš úmysl chápou i
ostatní autoři.

Ostatně asi nejen u PICů (v dobách, kdy se ještě optimalizovalo) se to
často dělalo. Pin MCLR byl jen vstupní, resp. výstupní bez horního
driveru, jen s pull-upem.

JMN