OT STAV sadrokarton

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pátek Červen 12 08:41:08 CEST 2015

Tie profily su dost poddajne na to, aby ustupili o vysku hlavicky TEXu.
Samozrejme TEX nedavajte uplne k hrane profilu, aby mala ta bocna stena
profilu sancu par mm prepruzit.
Zacnite robit a vsetko pochopite. Riesenie detailov si nastudujte z
volne dostupnej dokumentacie napriklad na strankach Rigips.

Dňa 12.6.2015 o 8:23 iko napísal(a):