článek o Arduino IDE na rootu

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Červen 11 10:51:38 CEST 2015

Zdravím,

já na svém kubuntu to mohu taky zadat, ale před tím musím vědět  že
potřebuju zrovna tyhle balíky.
Použil jsem jen apt-get install arduino, když se dívám do závislostí tak
tam ty vaše samozřejmě jsou.

Evidetně se neshodnem - já jsem ten typ uživatele arduina, který nikdy
rutinně neprogramoval (i když jsem pár větších projektů v asm pro 8048 a
Pic16fxxx udělal) - a ta podpora ke spoustě periferií je hodně příjemná.
I ty "obrázky pro blbé" jsou přehledné na první kouknutí a při
problémech pomohou.

A kontrolu nad svými knihovnami? Vždyť já žádné nemám, tamhle potřebuju
arduino jako teploměr, tuhle jako hodiny, onde jako generátor telegrafní
zprávy. Kdybych si měl na vše psát vlastní knihovny, tak se k tomu, co
chci udělat dostanu až v některém z následujících životů. Kdysi jsem
psal knihovnu v asm pro 1wire - dallas 18B20. Po večerech mi to trvalo
minimálně 14 dní než to jakžtakž chodilo.
Nejsem purista, abych trval na naprosté čistotě kodu, jsem člověk který
použije arduino protože vidí to cílové použití a využiju práci, kterou
udělali jiní.
Dallasí knihovnu jsem využil a za 2 hodiny jsem měl co potřebuji. proč
bych měl objevovat znovu kolo?

Petr