Nahrady IO

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Červen 10 21:53:32 CEST 2015

A mel bych jednu otazku - kdyz to mam plynule laditelne, umi to SSB, jsem
schopny na nem nejak poslouchat ciste CW? Tedy kdyz doplnim dalsi filtr s
sirkou pasma tech 300-500Hz a "uladim" se o tech par set Hz od frekvence
vysilace?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 10, 2015 5:31 PM
Subject: Re: Nahrady IO

Tohle rádio měl jeden můj kolega, nějak to předělával na plynule
laditelné. Ale mělo to "jen" LPF " - chyběly tomu snad vstupní pásmové
filtry pro jednotlivé HAM bandy.
A bez těch filtrů a s LW anténou se to díky silnému SW rozhlasu nějak
zahlcovalo.
A taky mu to nějak nechtělo nad 20MHz makat, jeho verze byla asi jen do
18MHz. Ale rádio dostal v nějakém už dost upravovaném stavu, chyběl tam
i filtr 10,7MHz, ten jsem mu tenkrát dával nějaký úzký z nějakého
vojenského stroje....