signalovo spracovatelska...

balu balu na k-net.fr
Středa Červen 10 18:46:57 CEST 2015

Dakujem vsetkym za inspiraciu. Nakoniec to nebolo az tak zlozite.
Data dostavam v komplexnom formate (I-Q) v casovej oblasti. Prevodom do frekvencnej oblasti ziskam rovnake priebehy ako zo spektraku co je dobre :-)

Po aplikacii okna sa spektrum pekne vycisti takze sa da lahko identifikovat sumove pozadie a vyzobat jednotlive spicky. Podla ich poctu a relativnej vahy sa da spocitat parameter, ktory zodpoveda cistote spektra. Takze uz len empiricky najst vhodne hodnoty kedy sa moze zvysit cistiaci vykon a je zautomatizovane...