signalovo spracovatelska...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Červen 10 08:35:26 CEST 2015

>tym sa frekvencne
>biny natiahnu a budu sa lahsie identifikovat...

A Ty nevies, kde ten hlavny peak ma byt?

Ja som nadobudol dojem, ze vies presne, ako ma vyzerat idealny signal. Ak
ano, tak namerane hodnoty zdola oprahovat kvoli sumu, teoreticky aj
namerany priebeh onormovat na maximum a potom sucet stvorcov rozdielov
voci tomu idealnemu.

Ak nevies presne polohu ale vies teoreticky tvar spravneho priebehu, potom
to moze byt o fitovani, pripadne nejaka zjednodusena metoda s prenasobenim
stvorcov rozdielov nejakou vhodne zvolenym vahovacim priebehom (napr.
jedna minus idelny tvar), ale pochybujem, ze to je Tvoj pripad.

wek