signalovo spracovatelska...

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Červen 9 22:22:55 CEST 2015

Zdravim,

sice delam automatizaci, trebaze v jinem smeru.
nevim nakolik je slozite vytahnout cisla z tech prubehu, ale tady mne
vsak napadlo jit na to 'oklikou': porovnavanim 'obrazku'.
pouzit algoritmus, co prohledava archiv fotek a vypisuje duplicitni fotky.
podhodit vzor, jak to ma vypadat a vysledek mereni, at to porovna.

:)

   Sam