Reset řadiče displeje MAX7912

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Červen 9 10:36:42 CEST 2015

  Zdravím,

mám udělaný displej s MAX7912, ovládám ho z Arduina.

Při zapnutí se často na displeji zobrazí zapnuté všechny segmenty a
MAX7912 nijak nereaguje na posílaná data z arduina. Arduino normálně
žije - vidím jak komunikuje s dalšími periferiemi.
Resetování Arduina nemá na displej žádný vliv. Pomůže jen vypnout
napájení a znovu zapnout.  Poměr je tak cca 1:2, ve prospěch dobrého
zapnutí.

MAX dle datasheetu má automaticky po zapnutí být zresetován  a displej
zhasnut, ovšem ne u mě - při korektním zapnutí jsou na displeji 0000 (dp
jsou zhasnuté).

Napájení je uděláno z klasického trafíčka, za kterým je diodový můstek a
kapacita. Na to navazuje modul s LM2596s 3A DC to DC Buck Converter,
který  vyrábí ze vstupního napětí 5V. Na kapacitě před modulem je cca 12V.

Napadá někoho jak zresetovat  ten MAX a nebo co by mohlo dělat problém?

Díky

Petr