OT: problem s mscomctl.ocx

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Červen 9 10:26:20 CEST 2015

/s je prepinac silent mode.
skuste to bez neho.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Tuesday, June 09, 2015 10:10 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: problem s mscomctl.ocx

Tak jsem zjistil, že v adresáři system32 ten soubor už je.
Když jsem spustil Regsvr32 /s c:\windows\system32\mscomctl.ocx   neudělalo to asi vůbec nic. Ani to nenapsalo hlášku, že by se něco nemohlo najít. Jenže to stále nefunguje. Kde je umístěný ten Regsvr32? Nebo je pro ten příkazový řádek přístupný odkudkoliv?
Anděl