problem s mscomctl.ocx

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Červen 9 07:14:23 CEST 2015

Subor mozete mat kdekolvek.
Je potrebne ho zaregistrovat cez C:\windows\system32\regsvr32.exe c:\mscomctl.ocx
podla koncovky vypada ze to je COM.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Tuesday, June 09, 2015 2:12 AM
To: konfera
Subject: OT: problem s mscomctl.ocx

Dobrý den,
při spuštění programu Helios se objevila hláška, že hledá soubor mscomctl.ocx . Koukal jsem na net a tenhle problém je asi častý. Od Misrosoftu jsem si ztáhnul soubory pro Visual basic 6.0, po rozbalení jsem z toho tenhle soubor vytáh.

Podle tohoto návodu http://soft.blog.zive.cz/2013/08/jak-opravit-problem-s-mscomctl-ocx/
jsem pomocí příkazového řádku soubor nakopíroval do C:\Windows\SysWOW64 - napsalo mi to že soubor byl zkopírován. Pak jsem se chtěl do tohoto adresáře dostat
cd\
cd windows\
cd SysWOW64\
a píše mi to, že název adresáře ne neplatný. Když se tam podívám průzkumníkem, skutečně ho tam nevidím.
Tak sakra kam mi to před tím soubor nakopírovalo? Je mi divné, že se adresář má jmevovat SysWOW64, když mám 32 bit Windows. Je  to skutečně správně?
Když ten adresář vytvořím, co v něm ještě má být? Jen ten jeden soubor?

Anděl