Altera->Intel

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červen 8 09:47:42 CEST 2015

>Hovoril mi to nejaky rok dozadu dodavatel polovodicov, myslim ze Rutronik.
>Inak DS su uz obrandovane ako Vishay.
>http://www.vishay.com/docs/91021/91021.pdf

Fascinujuce.

Tie vztahy medzi polovodicovymi (vobec, vyrabajucimi elektronicke
suciastky, aj pasivy a elektromechanicke) firmami (vyrobcami, predajcami)
su nenormalne komplikovane, a tym, ze drviva vacsina z nich ma velmi
siroke portfolio, nie su to homogenne mamutie firmy ako to radi navonok
prezentuju, ale casto viac ci menej sudrzne kongklomeraty. Potom su
pochopitelne vselijake krizove licencie, OEM/rebrandovanie, ba dokonca aj
ciastkove predaje produktovych rad; v tom je velmi tazke sa vyznat.

Nie nahodou som tam napisal, ze ta schema je neuplna a nedokonala...

>s tym ze samotny Vishay samo od
>seba nic nevyraba, len skupuje firmy.

Takto by som to neformuloval. Vishay vyrabal precizne rezistory (a aj ten
pribeh je fascinujuci, myslim ze sa da najst na wikipedii a urcite aj u
nich na webe) a urcite v nejakej podobe ta vyroba este zachovana je. Je
fakt, ze desiatky rokov skupuje rozne spolocnosti, castokrat male s
produktami obsluhujucimi relativne "minoritne" aplikacie, je tazke sa v
tom vyznat, aj ked pre niektore spolocnosti zachovavaju ich znacku aj
desiatky rokov (ako prave ten Siliconix).

wek