Re: doporučte 3G-4G router

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pátek Červen 5 13:38:12 CEST 2015

Dobry den,
sice ho nemaji v CR, ale je levny a dobry - "A5-V11".
http://www.root.cz/zpravicky/miniaturni-openwrt-router-a5-v11-za-8-dolaru/
http://wiki.openwrt.org/toh/unbranded/a5-v11

Cenove vychazi do 250Kc na eBay. Velikosti je to "vetsi flash disk".
Ma jeden ethernet e integrovanou WiFi (ta ma dost slaby signal).
Firmware od vyrobce podporuje vetsinu pouzivanych USB modemu (a HPDA
USB modem na eBay sezenete asi za 230Kc). Router pak umi sdilet
internet po wifi a po ethernetu.

Sam takhle na cesty pouzivam vyse zmineny router a modem AnyDATA
ADU-520L od Ufona.

Integrovany firmware ma i Sambu, takze pripojeny flash lze pripojit na
pc s windows jako klasicky sitovy disk.
Na hrani se do nej da dat OpenWrt.