VA metr

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 4 11:42:08 CEST 2015

Proč nutně potřebuje proud v + větvi?
Jako bočník lze z výhodou použít ten kus kablíku, čím je připojená
baterie na kostru traktoru. Tedy v - větvi ...
Z hlediska měření je to jedno. U toho měření proudu ale nestačí
"dynamika" měřáku, pokud by se měl měřit i startovací proud.
Buť to měří i start. proud s tím, že ostatní spotřebiče to ukazuje na
spodní hranici měřeného rozsahu, nebo to při starování ukáže - - - (
mimo rozsah)
JaKub