T-mobile data

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 4 10:46:00 CEST 2015

Jen pro info, nedobil jsem mobil.cz přesně 370 dnů od posledního dobití
a už je karta deaktivovaná.
Je to přesně jak mají v podmínkách, po půl roce zmizí kredit a po roce
"zmizí" i karta.
Takže je třeba si to ohlídat, nebo prostě po roce koupit novou kartu za
200kč. Podle mě je to stále bezkonkurenční na nějaké pomalé přenosy typu
GPS tracker atd...