koaxialne rele - pitva

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Červen 3 21:34:35 CEST 2015

>Ani nie, bolo to celkom nahodne. Preto som ich vymienal.

Aha, skoda. Pri zavadach takehoto charakteru (nemyslim tym RF, ale ze to
nie je jasne "zhorelo") sa casto dost intenzivne snazim najst dovod, aby
som bol pripraveny na buduci raz. Trebars keby bolo jasne, ze - si
vymyslim - su tie kontakty opalene, alebo ze je tam zjavne nasadany nejaky
povlak alebo nejaky prach, tak mozno by sa z toho dali vyvodit dosledky
typu "nebol dobry napad tam davat rele co nanho predtym striekal tekuty
dusik" alebo take nieco.

>Nevies si predstavit aky je opruz hladat problem v takomto systeme. Efekt sposobeny zlym kontaktom je porovnatelny so starnutim elektroniek, takze prve co ta napadne je vymenit tetrodu. A zisk stale chyba :-)

Ano tak to naser^H^H^Hhneva to chapem. Najma ked na vymenu tetrody
potrebujes najprv zohnat zeriav a zavolat do elektrarne aby odpojili
stavu... ;-)

wek