koaxialne rele - pitva

balu@home balu na k-net.fr
Úterý Červen 2 22:25:40 CEST 2015

neviem kolko sa toho rocne preda. Minimalne ja nakupujem tak 10 kusov za
rok :-)
Tato konkretna firma ma stale inzeraty v mikrovlnnych casopisoch, ktore
vyzeraju ako z 80-tych rokov. Stale tie iste fotky, vid napr.
http://www.rlcelectronics.com/getimagefromrlcdb.php?id=1176&width=1024
Ja ich pouzivam na vykony pod 30dBm takze nic specialne.
b.