[OT] 4K graficke karty

Úterý Červen 2 18:55:51 CEST 2015

Jak poznam, ktera graficka karta zvladne rozliseni UHD? Umeji to vsechny
s rozhranim DisplayPort? Nejde mi o hry, zadne naroky na rychlost, jen
aby to zobrazily. Jak jsem pochopil, pres HDMI se to neprotlaci.
A je to tak i u ntb - kdyz ma (mini) display port, tak to umi? Tento
podstatny udaj jsem u zadneho prodejce nenasel, asi nezbyva misto vedle
parametru jak je karta eko a kolik ma uspornych modu...

---