Re: Staré Li-Ion a Li-Pol akumulátory

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Červen 1 21:46:48 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 1.6.2015 od gatilo:

> To by si snad mohl rozhodnout prijemce, za predpokladu ze je ochoten
> uhradit postovne.

Poštovné po ČR plus česká lidská síla (zabalení a odnesení na poštu)
je dnes dražší než cena úplně nového akumulátoru z Číny.

Jinak já, když někomu cokoliv zdarma posílám, si poštovné platit
nenechám, tedy i sám rozhoduji, jestli se to vyplatí, nebo ne :-)

A mimochodem, aby nevznikla mýlka, teď tu žádné volné akumulátory
nemám. Odnesl jsem je do dvora před vznesením dotazu. Ale zato tu mám
jiné krámy, které jsem našel při úklidu, kdyby se chtěl někdo
eventuelně pro něco zastavit...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem