mereni hladiny v nadrzi

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Červen 1 15:49:01 CEST 2015

Pokud je bude voda vodivě spojovat, tak se bude kapacita měřit hodně
blbě. Navíc podle mě bude měření hodně "křiveno" různou vodivostí vody v
čase.

Určitě bych použil izolovaný drát - na konci udělat kapku z tavného
lepidla. Mám zkušenost, že to drží na plastech běžné izolace naprosto
výborně.

Zapik