Re: HW aj SW vyvojove prostriedky pre STM32, Was: STlink programátor - bylo Re: perspektiva řady Xmega od Atmelu

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Pondělí Červen 1 10:37:09 CEST 2015

Nevim, zda se to da nazvat skutecnou praci, ale na jednom svem projektu na F4
(cca 120KB) kodu HAL pouzivam.

Inicializace periferii mi prijde celkem bez problemu. Ty nastavaji az pote,
protoze predstava autora HAL knihoven nemusi vzdy odpovidat planovanemu uziti.
Typicky treba UARTy, kdy nejde s HALem prubezne zpracovavat prijate znaky.

Na druhou stranu u jinych periferii (casovace, USB, SDIO, ADC, CAN, RTC, ..) je
pouzivam zcela bez problemu.

u SPL jsem mel vzdy problem zjistit, pod jakou funkci schovali jake nastaveni.

J.S.