Prumyslovy zdroj na DIN listu

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Červen 1 07:07:59 CEST 2015

Enstick je prakticky totozny s MeanWellem, takze by tam mel pasovat
Fischeracky DRP-03. Kdyz, tak ty dirky si uz dovrtate.

http://www.tme.eu/cz/details/drp-03/spinane-zdroje-prumyslove/mean-well/#t55dc0789a70f7191d3fbca92551b1696

Uz jsem to takhle montoval, ale na  rovinu, je to hodne klative.
To ten DR-30-24 na liste sedi sedi mnohem pevneji.
Jinak pro info, ten Ficher se nasazuje a sundava z DIN listy fak
dost debilne.

JURP