Re: Tabor, 3D tiskarna, Arduino, GMe, GES a pod +kvíz:-)

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Červenec 31 19:30:21 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 31.7.2015 od Pavel Hudecek:

> Kvízová otázka: Čím to bylo?

Já asi odpovídat nemám, že? :-)

> V GMe jsem objednal 100 m RG58 a ještě nějaké další součástky.
> Přišlo potvrzení objednávky a za několik dní přivezli balíček. Byl
> malý, levnější a lehký, 100 m koaxu v něm nebude, asi dopošlou
> později... Jenže v něm bylo 13 m. Pro jistotu jsem se podíval do
> potvrzení objednávky a tam bylo 26. Na helpdesk jsem se nedovolal a
> ani druhých 13 m už nepřivezli.

Takže si objednal 100 metrů koaxu, oni potvrdili 26 metrů koaxu a
dodali jen 13 metrů koaxu? :-)

Já musím pro změnu GME pochválit, protože jsem tam poptával jednu
součástku, kterou jsem jim komplet vykoupil, a naslibovali mi dodání
za 25 týdnů. Tak jsem tisíc kusů objednal a dodali to už za 13 týdnů.
Tedy skoro za polovinu :)

> [...]
> Jenže neproběhlo. Tak jsem v sobotu z autobusu napsal SMS, že jsme
> již odjeli do Prahy a že novou dodací adresu upřesním. V neděli jsem
> napsal SMS s adresou firmy, kam jsem měl v pondělí cestu. V pondělí
> ráno mě vzbudil telefon řidiče, že už je na cestě do Lomů a dost se
> divil, když jsem řekl, že jsem v Praze a přeji si dodání na adresu,
> kterou jsem oznámil v neděli... V úterý mě vzbudil telefon, ...
> vysvětlil jsem, že jsem neodjel na skok do Prahy, ale že jsem se
> naopak do Prahy vrátil a v Lomech budu až za rok. ... Ve čtvrtek
> dodáno na uvedenou adresu, když jsem tam nebyl:-)

No tak to je radost. Takže nakonec to dodali na ten tábor komusi? A to
sis poslal na dobírku, tak si ji někdo zaplatil? Nebo jsi to zaplatil
kartou a teď si tam pro to budeš muset jet?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem