[!!Mass Mail]Re: OT Prec s Arduinom

Pátek Červenec 31 11:08:42 CEST 2015

Zkoušel... Starší verze Superbu - r.v. 2011 - bez motoru zatáčí za jízdy celkem v pohodě a zabrzdit jde taky bez praskání v sedačce. Ke komentáři kolegy Pajpacha - to ABS potřebuje aktivní "protitlak" aby mohlo působit proti řidiči, takže v autě bez energie = točícího se motoru vám nezabrání zabrzdit. Nicméně tento směr úvahy mne nenapadl - když se točí motor pak zblázněné ABS asi skutečně může zabránit zabrzdění. Otázkou je zda si firmy vyrábějící tuto elektroniku nechají zvenku do něčeho kecat a nebo je to (právě z uvedeného důvodu) naprosto autonomní jednotka.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Friday, July 31, 2015 10:34 AM
To: HW-news
Subject: Re: [!!Mass Mail]Re: OT Prec s Arduinom

Zkousel jste to nekdy? ;-)

Sice mate pravdu, ze to tak funguje, ale i tak to nebrzdi. Dodneska mam z toho nocni muru.

Pred x lety jsem se zenou jeli vejletem po Cechach a dostali se i na Rip, kde bylo nezpevnene parkoviste pomerne v kopci. Zastavil jsem az nahore cumakem do kopce. Pak me ale napadlo, ze nam bude do auta prat celnim sklem a ze vzadu mame infra folie tak, ze to otocim. Nenapadlo me nic jineho, nez ze to nebudu startovat, necham to rozjet pozadu, vytocim obloucek a pak se pretocim cumakem dolu a vyberu si nejake misto mezi autama co staly dole. Vsechno klaplo do okamziku kdy jsem byl v pulce parkoviste a chtel si pribrzdit. Slovy nula. Jak kdyz slapu na obrubnik.
Slapak jsem na tu brzdu tak, ze zapraskalo v sedacce a nedelo se vubec nic. Kdyz to uz hrozilo, ze to naperu do nejakeho auta tak me napadlo rychle nastartovat. V tu chvili jsme meli vsechno (vcetne manzelky) na prednim skle a na parkovisti vyryta brazda jak za traktorem - jak jsem stal na te brzde celou vahou tak to proste zabrzdilo.

Dle meho se proste na to uz moc nespoleha, sice to tak je udelane aby bylo ucineno zadost predpisu, ale je to nepouzitelne. Stejne tak si zkuste vypnout motor pri nejakem odbocovani v male rychlosti - budete mit co delat abyste se udrzel na silnici.

Doporucuji kazdemu si to vyzkouset at vi do ceho jde v pripade nejake krizovky.

Radek Vicek

Dne 31.7.2015 v 10:13 Kručinský Ladislav napsal(a):
> [...]
> Thursday, July 30, 2015 11:21 AM To: HW-news Subject: [!!Mass
> Mail]Re: OT Prec s Arduinom
>
> 30.7.2015, 11:17:45
>
> Podobnych zprav se ted objevuje povicero, takze jde nejspis o peknou
> kachnu. Pokud to kachna nahodou neni, pak je to na trhani rucicek,
> nozicek i hlavicek, prislusnym konstrukterum.
> http://technet.idnes.cz/prilis-chytry-jeep-cherokee-hackeri-mu-pres-in
> ternet-odpojili-brzdy-1g7-/kratke-zpravy.aspx?c=A150724_111606_tec_tec
> hnika_nyv
>
>  S pozdravem Pavel mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

se-hackers-target-Tesla-Model-S-electric-car.html

Pro případ, že tato zpráva obsahuje návrh smlouvy, Česká pošta, s.p. vylučuje možnost přijetí návrhu smlouvy s jakýmikoli změnami, dodatky či odchylkami. Navržení změn, dodatků či odchylek z Vaší strany považujeme toliko za podnět k dalšímu jednání o obsahu smlouvy. Až do okamžiku podpisu/uzavření smlouvy nejsme jakoukoli naší nabídkou vázáni. Výsledky jednání předcházejících uzavření smlouvy považuje Česká pošta, s.p. za nezávazné. Česká pošta, s.p. nenese žádnou odpovědnost za případné ukončení nebo přerušení jednání o smlouvě, a to bez ohledu na jeho důvod.

In the event that this email contains a contract proposal, Česká pošta, s.p. hereby excludes acceptance of the contract proposal with alterations, amendments and adjustments of any nature. Your proposal of alterations, amendments and adjustments may only be subject of further contract negotiation. Česká pošta, s.p. is not bound by any of its offer until the contract is concluded. Česká pošta s.p. considers the result of contract negotiations preceding the conclusion of contract non-binding. Česká pošta, s.p. is not liable for termination or interruption of any contract negotiation for whatever reason.