poklad ve sklepe

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 30 22:54:39 CEST 2015

Klid, drátky jsou ocelové, to bude trvat, než se přepálí.

Tyhle modré tesly vyschlé nejsou, mají dodnes parametry lepší než lowesr
čína.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>

Zrovna vcera jsem osazoval low ESR 220u/35V z TME a nejak se mi nechce
verit, ze jsou v polovicnim pouzdru proti nekolik let starym a navic
maji vyvody z dratku, ze se asi pri peaku 1A prepali - mozna je to jako
pojistka ;-)
Ale zarizeni funguje, radsi jsem ale zvysil PWM frekvenci, nejak to
docela filtruje...
Jen jestli tyhle modry nebudou uz vyschly...