A/D prevodnik u procesora AVR ATmega

Čtvrtek Červenec 30 22:34:02 CEST 2015

Sice s AVR nedělám, ale podobný problém jsem řešil u silabse. Je otázka,
jestli tam ten váš kond 10n k něčemu je - tvrdím že nikoliv.
V datasheetu na obr. 23-6 je jakýsi vstupní pin a ten má svodový proud
proti H a L. Za ním je teprv mux a přes 1,1 KOhm těch 14 pF, který
potřebujete nabít. Pokud vám nezáleží na rychlosti, můžete dát odpor
vstupního děliče tak velký, aby vám pro požadovanou přesnost nevadil
vstupní proud. Jediný rozdíl je, pokud chci přepnout mux a mám na vstupu
těch 10 nF, nabije se kapacita převodníku rychle. Celková doba ustálení
při změně vstupního napětí se s tím přidaným kondem ale prodlouží.
Anděl