Linux routing - podivná záhada

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Červenec 30 11:33:09 CEST 2015

Zdravím,
  na 99.9% ne. Všechna ostatní zařízení v této síti jsem též konfiguroval
já a vím, že do žádného z nich jsem žádný "generátor bordelu" neimplementoval
:-). Neběží tam žádné směrovací protokoly a všechno má jen natolik základní
konfiguraci, že by to nemělo takto projevovat. Zejména kuriózní je to, že se
to stále snaží posílat i na stroj x.x.x.7, který minulý týden zemřel a již
se patrně na této adrese neobjeví. Přesto jeho "duch" stále v mé síti straší
:-).
  Zdraví Pavel