OT Prec s Arduinom

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Červenec 30 00:13:56 CEST 2015

Původně jsi se ptal, kde je hranice. Ale vlastně když jsme za hranicí je problém :-)

Jedna hranice je daná normou, i když tady se na ní běžně nenarazí.

Mě zase zaujali ty výtahy. Představuji si případ, kde si někdo zlomí při ... ale to je jedno ... nohu a zažaluje výrobce
výtahu. Soud nezajímá jestli to bylo funkční a bezpečné, ale jestli to má certifikáty které to dokazují.

Ono, když jeden chvilku dělá na takovýchto zařízeních, tak pak vidí problémy tam, kde by ho to před tím vůbec nenapadlo.
Strašně to zdržuje než si zdůvodní, že to nemá smysl řešit :-(.

ced