OT Prec s Arduinom

balu@home balu na k-net.fr
Středa Červenec 29 20:25:11 CEST 2015

Ako uz bolo niekolko krat spomenute. Arduino je platforma a hracka pre
nadsencov vacsinou nie od fachu. Studentov, bastlicov, umelcov, deti.
Nerozumiem ako tu niekoho vobec napadlo spominat zvysenu bezpecnost,
SIL, rozne cisla noriem, EMC, 4 vyvodove rezistory a podobne.

Pan kolega, rozumiem, ze mate normy nastudovane a niekde sa tym treba
pochvalit, ale ako spravne konstatujete nikoho to nezaujima pac to nijak
nesuvisi so subjectom :-)

b.