OT Prec s Arduinom

Středa Červenec 29 19:48:45 CEST 2015

V prvni rade by to chtelo upresnit co je arduino ???
- desticka s MCU
- nekomfortni IDE
- HW moduly
- SW knihovny

Podle me vsechno dohromady a tedy jakysi projekt. Daji se pritom pouzit
jednotlive casti v jinych projektech (az na to IDE asi ;-) )
Bezna desticka s MCU IMHO profesionalne pouzitelna neni, to neprojde asi
ani EMC testy, ale da se pouzit SW na vlastnim HW, SW knihovny v pohode
a HW moduly po predelani na jinou DPS asi taky.
Vyvoj pak jde udelat na puvodnim HW i SW
Problem vidim spis v pristupu, kdy nekdo bez hlubsi znalosti MCU slepi
podle videonavodu projekt co neco dela a zhruba i to co ma, ale neresi
jak to dela a kdy to bude delat neco uplne jineho nez se chtelo.
Proste je to jednoduche a kazdy kdo rozblika ledku si hned mysli, ze je
spickovy programator (a kde kdo mu to sezere...)