OT Prec s Arduinom

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Červenec 29 16:37:43 CEST 2015

 29.7.2015, 16:31:02

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Petr Tomasek napsal:

> No, to je tim, ze zatimco iPhone je vzdy jen alternativa k jinym
> šmatlafounům, arduino se dostalo témeř do pozice, že "všechno je Arduino".
Ale houbelec. Cca kazdej patej patlafoun je s ohlodanym jablkem.
Doufam nechcete tvrdit, ze kazdej patej vyrobenej MCU konci v Arduinu.

> Když pak člověk hledá na ebay jakoukoliv součástku nebo modul a
> u všeho stojí, že je to "pro Arduino" (i když to lze připojit
> na jakýkoliv MCU), tak to začne člověka postupem času dost srát.
Tak hledejte soucastky i jinde nez na ebay.

> Stejně tak, když veškerá "dokumentace" k určité součástce je, obrázek
> s tlustými barevnými čárami, kterak součástku připojit na arduino
> (místo toho, aby se zveřejnil datasheet nebo alespoň nějaké normální
> schéma)...
Za zadneho vyhledavaciho carodeje se nepovazuju, presto bych
soucastky, ke kterym jsem nenalezl alespon cinskej ds spocital na
prstech