OT Prec s Arduinom

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Červenec 29 16:06:54 CEST 2015

Pokial sa spravne zapisu zavislosti do makefile, tak ani toto nebude
problem, cim nechcem povedat, ze to nie je prasacina :-) Ale nie je to
ten pripad. Kniznice su oddelene od kodu, ktory pisete (spravidla
jediny subor, co sa mi tiez nepacilo). Ked su kniznice skompilovane a
zmena sa tyka iba jedineho suboru s "uzivatelskym" kodom, ktory sa
spompiluje do obj a tento sa spolu s objektami (alebo archivmi)
kniznic podhodi linkeru, nie je ziaden dovod prekompilovavat kniznice
vzdy.

Skor si myslim, ze pseudodovod je ten, ze v IDE si mozte zvolit
cielovu platformu (teda model Arduina) a pre kazdy model sa kniznice
prekompilovat kompletne musia (iny MCU, ina mnozina IO pinov,
frekvencia,..). No a tvorcovia IDE jednoducho nenaprogramovali
kontrolu zmeny tychto parametrov, radsej spustia stale clean. Je to
sice bezpecne, ale cakat 2min na preklad, ked zmenim 1 riadok kodu...
otravne.

miro