OT Prec s Arduinom

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Červenec 29 15:42:23 CEST 2015

Ale to je prostě proto, že ten projekt je tak dobrý, že má pravděpodobně statisíce  až miliony uživatelů. Zaplať pán Bůh za tolik lidí, kteří se dnes v nějaké technice vůbec šťourají, byť stylem barevné dráty (taky se mi ty obrázky nelíbí) a propojovací pole, a nejsou jen prachsprostými konzumenty stylu koupím si televizi přes celou zeď, padnu do pohovky a světe zboř se.

Na druhou stranu, když se v tom začnete hrabat víc, tak zjistíte, že ty knihovny píší dost schopní lidé, a mnohdy bývají krásně popsané včetně právě výtažků z datasheetů popisujících funkce různých registrů, časování sběrnic atd. Záleží jen na levelu, kam se ponoříte.

A o alternativách jsem už psal. Spojte se s tím člověkem, co ho to taky štve a vytvořte něco lepšího. Nepochybně, pokud to dokážete, za rok až dva toho bude plný ebay, čínské shopy atd.

Jakub Šerých