[OT] lampovy zesilovac ke kytare

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červenec 28 10:36:04 CEST 2015

A co použít to co má a doplnit to o amp-sim?

Co jsem slyšel ohlasy, tak má být absolutní elektrónková špička verze s
4069UB (4049UB). Vymyslel to nějaký kluk z německa/holandska asi před 15
lety, no ale že bych si pamatoval víc, tak to ne.

Ty 3 odkazy z této stránky, tak tak nějak to vypadalo

http://www.runoffgroove.com/6949.html

a možná to bylo toto

http://runoffgroove.com/ubescreamer.html

Dokonce není jedno, který invertor se na co použije, zřejmě kvůli
přeslechům. Probíralo se to na mail konfeře synth-diy ještě dávno předtím,
než vzniklo phpbb.

----- Původní zpráva -----
Od: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>

Ja osobne zkusenost s Hockem nemam a berte to tak, ze jsem vam jen
nabidl alternativu k tomu randaaalu.

Nicmene Hocke se pomerne casto probira a probiral na basackym foru a
pokud si pamatuji tak si na to nikdo nikdy nestezoval po technicke
strance - to ze se nekomu nemusi libit zvuk je vec jina. Zcela jina
kapitola je vyrobce tusim z Plzne jmenem Fidek (a obcas je nekdo zameni).

Pokud chcete kupovat aparat na blind tak at koupi neco co je vyzkouseno
a co treba nekde slysel, ze to hraje a libi se mu to. Nebal bych se
kupovat ani z druhe ruky - daji se koupit cajky vcelku vyvonene za 50%
noveho.

Nevim jak daleko to mate do Pardubic, ale je to skoro uprostred
republiky a vzhledem k tomu, ze cajk se nevybira na pul roku najet 400km
neni zase tolik.

Radek Vicek