RE: HTML - počítání kliků

Vladimir vladimir na hkfree.org
Pondělí Červenec 27 09:22:13 CEST 2015

Jako první po přečtení předmětu mě napadlo, že chceš po ránu cvičit a mít to
tak trochu cool :-)

Vladimír

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kosta
Sent: Monday, July 27, 2015 8:20 AM
To: HW-news
Subject: OT:HTML - počítání kliků

Zdravím,
tak mě zas postihla po probuzení myšlenka:
Mám na stránce několik iframů s reklamami od Googlu, rád bych si interně
zaznamenával kliky na obsah těchto iframů.
Nejde mi o nějakou statistiku, ale o metodu jak se vlk nažere a koza zůstane
celá.
Prostě, pokud uživatel klikne na reklamu, tak mu tento klik zajistí na den
reklamy prostý celý server, pokud neklikne, tak holt bude muset reklamu
přetrpět, nebo di ji odfiltrovat .

No a teď již jen jak tento klik interně zjistit? Máte někdo nápad?

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský